Onze leden

Onze vereniging kent 4 soorten leden : spelende leden, abonnees, bestuursleden en ere-leden.

Spelende leden

Dit zijn alle leden die in één van de drie orkesten actief zijn, inclusief de dirigenten. Als je graag wil meespelen met één van de groepen, geef dan gerust een seintje aan een bestuurslid. Of kom eens langs op de repetities, iedereen is welkom. We willen met onze vereniging vooruitgang boeken met een groep geëngageerde muzikanten. Wat wij verstaan onder geëngageerde muzikanten kan u lezen door in het menu onder “Over ons” op “Engagement” te klikken.

Geen instrument meer? Waarschijnlijk kunnen we wel voor een instrument zorgen, studeren moet je natuurlijk zelf.

Abonnees

De harmonie werkt sinds 2007 met abonnementen. Mensen die sympathiseren met de “Verenigde Vrienden” kunnen zo’n abonnement aanschaffen. Waarom zou u dat doen? In de eerste plaats omdat u onze vereniging steunt natuurlijk. Maar als trouwe supporter hebt u er zelf ook écht voordeel bij. U wordt persoonlijk op de hoogte gehouden van al de door ons georganiseerde evenementen. Verder geniet u voor uzelf of met het hele gezin gratis inkom op de concerten georganiseerd in Het Welzijn. Het gaat om 3 concerten per jaar. Maar het ganse jaar worden nog andere interessante voordelen aangeboden. Hoe meer u naar onze evenementen komt, hoe meer voordeel u hebt. En hoe liever wij het hebben, dan hebben wij immers steeds een vol huis. Interesse? Wilt u uw sympathie voor JOH!, percussieband of harmonie bezegelen door abonnee te worden? Stuur even een mail naar Marina De Pauw. We bezorgen u de voorwaarden en zorgen dat u een abonnement bekomt. Deze abonnementen zijn onze steunende leden, zij houden de harmonie mee overeind.

Het bestuur

Het bestuur is opgesplitst in drie, zodat elke groep zijn eigen structuur kan bewaren om als een zelfstandige vereniging door het leven gaan. Wie één van de besturen wil contacteren, kan dat via de algemene secretaris Marina De Pauw, UNO-laan 175, 2620 Hemiksem, tel. 03/887.67.69.

Harmonie

Dit is tevens het overkoepelende bestuur.

Voorzitter : Stephen Pauwels | Secretaris : Marina De Pauw | Penningmeester : Bie Van Eynde
Leden : Tom De Wit, Eline Pauwels, Xander Suetens, Ivan Van Coninckxloey, An Van Montfort

JeugdOrkest

Voorzitter : Tom De Wit | Secretaris : Xander Suetens | Penningmeester : Jonas Vandermeeren