Muziekfeesten – Concert Joh! & PeeStoemp

Het Welzijn Gemeenteplaats 24, Hemiksem, Belgium

Kom, na 2 jaar van stilte, op zaterdag 7 mei om 19u30 nog eens in onze eigen zaal luisteren naar onze jongste (en iets minder jonge) muzikanten. Onze percussieband en jeugdorkest staan te popelen om u nog eens muzikaal te verwennen. De inkom bedraagt €5 (-12 jaar gratis), met een abonnement mag je dit concert ook gratis bezoeken! Je abonnement betalen kan ook nog aan de kassa.

Muziekfeesten – Steakfestival

Het Welzijn Gemeenteplaats 24, Hemiksem, Belgium

Op zondag 8 mei kan je bij Harmonie Hemiksem een lekkere steak komen eten. Saus naar keuze (peper, champignon of kruidenboter), aangevuld met superheerlijke frietjes. Een groenteburger of kinderhamburger kan ook. Let op: op tijd inschrijven is noodzakelijk. Stuur daarvoor een mail naar eetfestijn@harmoniehemiksem.be en vermeld het aantal steaks (à €18), het aantal groenteburgers (€12) en het aantal hamburgers (€12). Vermeld tevens het uur dat je langskomt. Je bent doorlopend welkom in Het Welzijn tussen 12u00 en 19u00. Kom langs, wij organiseren alles picobello voor u.

Muziekfeesten – Quiz

Het Welzijn Gemeenteplaats 24, Hemiksem, Belgium

Dit jaar organiseren de Verenigde Vrienden opnieuw een leuke, uitdagende Quiz. Een goedgevulde prijzentafel is zoals steeds weer aanwezig! Verschillende heerlijke snacks verkrijgbaar. Ploegen van maximaal 6 personen. Inschrijving: €20 Inschrijven via quiz@harmoniehemiksem.be